هر چند وقت یکبار باید لباس کارمندان را تعویض کنیم؟

مدت زمانی که یونیفرم کارکنان قبل از نیاز به تعویض دوام می آورد بسته به صنعت یا بخش بسیار متفاوت است. اما فرسودگی تنها عامل تغییر نیست.
به طور معمول، نقش‌ها در صنایع دستی با خط مشی یونیفرم کارکنان به طور مکرر جایگزین نقش آن‌ها می‌شود، در حالی که لباس‌های کار اداری به دلیل کمبود نسبی استرس روی لباس‌ها، می‌توانند برای مدت طولانی‌تری دوام بیاورند.

دوام یکنواخت کارکنان

کیفیت لباس هایی که برای یونیفرم خود تهیه می کنید، عامل اصلی در طول عمر آنها خواهد بود. ارزان بخر، دوبار بخر، همانطور که می گویند …
اگر کارکنان شما در محیط‌های کثیف و پر جنب و جوش کار می‌کنند که در آن ریزش، تیزی و ساییدگی مکرر است، ممکن است مجبور شوید لباس‌های فرم کارکنان را با تکرار زیاد تعویض کنید.
در حالی که اگر کارکنان شما در یک دفتر یا یک مغازه کار می کنند، یک پیراهن تجاری سفارشی با کیفیت خوب می تواند برای مدت طولانی تری دوام بیاورد.
به عنوان مثال، با فرض اینکه شما سه پیراهن یکنواخت (مقدار معمولی برای هر کارمند) صادر می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که بین 12 تا 18 ماه لباس پوشیدنی بهینه ای از آنها به دست آورید. البته این هنوز هم به استفاده و روتین شستشو بستگی دارد .
اگرچه ممکن است در ابتدا پرهزینه به نظر برسد، اما با سرمایه گذاری در گزینه های پوشاک با کیفیت بالاتر، می توانید طول عمر لباس کارمندان خود را افزایش دهید و دفعات خرید بیشتر را کاهش دهید.
وقتی مجبور به تعویض یونیفرم خود هستید، به دلیل بهبود نسبت طول عمر به هزینه، این کار با کسری از هزینه کلی انجام می شود.

تغییرات برندسازی

با تغییر زمان، تصورات تجاری نیز تغییر می کند، هنگامی که تصمیم می گیرید پیام، اهداف یا اهداف شرکت خود را تغییر دهید، ممکن است برای انعکاس این موضوع، جایگزینی یونیفرم کارکنان خود را نیز در نظر بگیرید.
در حالی که نام تجاری مجدد شرکت به هر حال می تواند گران باشد، در نظر گرفتن بودجه برای به روز رسانی لباس شرکت شما می تواند به تلاش های بازاریابی کمک زیادی به تکمیل برند شما کند. در عین حال، اطمینان حاصل کنید که یونیفرم کارکنان شما در اوج چرخه عمر خود است.

فصلی بودن

اولویت های اصلی هنگام اولین خرید لباس کارمندان، در دسترس بودن و طراحی است، اما یکی از مواردی که اغلب نادیده گرفته می شود، تغییر آب و هوا از فصلی به فصل دیگر است. در صورت عدم ارائه لباس مناسب، می توانید به بهره وری آسیب وارد کنید، بر سلامت و ایمنی نیروی کار خود تأثیر بگذارید، یا طول عمر لباس های یکنواختی را که انتخاب می کنید کاهش دهید.

با انتخاب سفارش یونیفرم کارکنان خود قبل از تغییرات فصلی، مانند سفارش لباس کار حرارتی در تابستان، نه تنها به این معنی است که از هر نیاز ناگهانی مراقبت می کنید، بلکه به این معنی است که این کار را با هزینه محدود انجام می دهید. شما برای تحویل سریع هزینه ای پرداخت نخواهید کرد یا مجبور به انتخاب محصولات بسیار گران قیمت نخواهید بود. عرضه و تقاضا یک چیز است. هر چه تقاضا بیشتر باشد، عرضه کمتر می شود و در نتیجه قیمت بالا می رود.
تجهیز کارکنان خود با یونیفرم فصلی باعث می شود که شادی و بهره وری کارکنان به طریق راحتی افزایش یابد.

گسترش کسب و کار

با رشد کسب و کار، نیاز بالقوه یا هجوم کارمندان جدید را خواهید دید. از آنجایی که شرکت ها بیشتر استخدام می کنند، نیازهای مکرر برای خریدهای یکنواخت بیشتر وجود خواهد داشت. این فقط به دلیل افزایش حجم کارمندان نیست، همچنین می تواند زمینه های فرهنگی متنوع، تیپ های بدنی و علایق شخصی را برآورده کند.
مطمئن خواهید شد که استخدام‌های جدیدتان از همان روز اول کسب‌وکارتان را با ظاهری حرفه‌ای تبلیغ می‌کنند.

متغیرهای زیادی وجود دارد

به طور خلاصه، این سوال: “چند وقت یکبار باید یونیفرم کارکنان را تعویض کنم؟”، سوال سختی است. این به طور گسترده ای در صنعت متفاوت است، اما همیشه نیاز به جایگزینی آنها در برخی موارد وجود خواهد داشت. چه از طریق تصمیم خودتان یا نیاز فوری به آن.

پس سازماندهی کنید و برای هر نیاز یونیفرم برنامه ریزی کنید تا بهترین ارزش را برای کسب و کار خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *